czwartek, 10 marca 2016

o czym ten blog?

Hej mamuśki ;)
Od maja 2015 roku jestem mamą małej księżniczki. Podczas tych 10 miesięcy sporo nam się nazbierało rzeczy bardziej i mniej potrzebnych. Na tym blogu chce podzielić się z Wami moimi ocenami, opisami różnych akcesorii- od wózków po rożnego rodzaju gadżety ułatwiające nam życie.
Na rynku jest spory wybór, a co tak naprawdę jest potrzebne? Ja osobiście kupiłam wiele rzeczy, których nie użyłam lub zrobiłam to góra dwa razy. Mam też takie przedmioty, bez których nie wyobrażam sobie funkcjonowania i tu na pewno wymienię wózek przynajmniej w pierwszych miesiącach życia, później zwykle wózek służy do przewożenia zakupów i zabawek bo mali odkrywcy jak już nauczą się chodzić nie w głowie im siedzenie w wózku ;)
Ale w tym poście chciałam tylko zakreślić o czym będziecie mogły tu poczytać już wkrótce .. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz